vrijdag 12 april 2019

FREE!

Ik heb altijd al wel wat bewerkingen in mijn Artjournal. 
Vandaag sprak deze mij aan, 
en heb ik deze verder uitgewerkt. 
Ik zie “The Passion” in de schildering. 
(Volgende week komt de “Passion”naar Dordrecht). 
********* 
Met een beetje fantasie kun je het misschien zien.  
De mensen om het kruis. 
Het kruis vooraan, maar er zit beweging in…. 
Het gaat voort, door de straten. 

De mensen roepen...
Wat roepen ze?
********* 
Ik zing het....
Ik ben vrij!!!
Met de overdenking van vandaag, wil ik hier even bij stilstaan: 
Door hier te klikken kun je het nummer beluisteren.

Niet langer een slaaf van zonde
De betekenis van de kracht van de opstanding 
wordt werkelijkheid in mijn leven. 
De kracht van de zonde is vervangen door de kracht van het Heilige Geest.
In plaats van een slaaf te zijn 
van zondige verlangens, acties en manieren in mijn denken, 
kan ik er nu op vertrouwen dat de Heilige Geest in mij werkt.
Jezus heeft mij bevrijd! 

********* 
Joh.8 
Jezus zei, Ik zeg u: Ieder die de zonde doet, 
is een slaaf van de zonde. 
De slaaf blijft niet eeuwig in het huis; 
De zoon blijft er eeuwig. 
Als dan de Zoon u vrijgemaakt heeft, zult u werkelijk vrij zijn. 
********* 
Dit is dag 4 van de uitdaging. 

Ik hoor graag van je,
ook als je met vragen over het onderwerp zit...

2 opmerkingen: