maandag 22 april 2019

Ik verlang naar Jezus

Opwekking 774
KLIK HIER om het nummer te beluisteren.

In mijn vorige blog schrijf ik over dit verlangen,
Meer van Jezus.
*********
Dit is de tekst van het lied:

*********
Ik verlang naar Jezus;
kostbaar Lam, dat stierf voor mij.
Aan het kruis droeg Hij mijn schuld,
met zijn bloed kocht Hij mij vrij.

Ik verlang naar Jezus;
o mijn ziel. verhef Zijn naam.
Ooit droeg Hij de doornenkrans,
nu de overwinnaars kroon.

Hij verdient ontzag en eerbied;
alle glorie voor zijn naam!
Hij alleen verdient de hoogste eer;
Hij, die heerst in eeuwigheid.

Ik verlang naar Jezus;
alles zucht, tot aan die dag
dat de aarde vol zal zijn
van de glorie van Uw naam.
U verdient ontzag en eerbied;
alle glorie voor uw naam!
U alleen verdient de hoogste eer;
U, die heerst in eeuwigheid.
U bent eindeloos mooi.
U bent eindeloos mooi.
Mijn hart getuigt, mijn ziel zingt uit
Heer, U bent oneindig mooi.

Ik verlang naar Jezus;
kostbaar Lam, dat stierf voor mij.
Heel mijn leven geef ik U;
Heer, laat dat mijn offer zijn.
*********

Geen opmerkingen:

Een reactie posten