maandag 9 mei 2022

Creatief bij de ouderen

Dit is een impressie van de ouderenmiddag 
in de VEG onder leiding van Mariëtte Huizinga
Het thema: De lamme helpt de blinde

Bij binnenkomst werden we verrast met wat lekkers
bij de koffie, voor mij bij de thee
Ik ben heel dankbaar dat ik er weer kan zijn
De lezing van Mariëtte Huizinga was boeiend
en daarna...
Tijd voor creativiteit
Er staat een tafel vol kleine dienbladen
en knutsel attributen
Het leven is niet maakbaar
Het kent mooie momenten & vele moeiten
Gebrokenheid
Grote en kleine periodes
Diverse dimensies
Voor een ieder is het uniek
De diversiteit uitgebeeld in Mozaïek
De scherpe kantjes gaan er af 
als we het verleden achter ons laten en
de blik op heden en wat komen gaat
Zo ziet het er uit als het is ingevoegd
Dit is mijn werk
Links een donker gedeelte, de duisternis
Een periode van de gevolgen van 't occulte
Jezus komt in mijn leven
Hij is Het Licht
Mijn leven krijgt kleur
Dit is het 1e creatieve werkstuk van Gerard
Trots op hem...

4 opmerkingen:

  1. wat fijn dat jullie ervan hebben genoten. Mariette begon met iedereen wil oud worden , maar oud worden is niet altijd fijn, door alles wat niet meer lukt of gaat.
    Wat goed is het als we elkaar helpen en de ander tot hand en voet en oog kunnen zijn met dat wat je nog wel kunt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi uitgebeeld Yvonne
    En fijn dat je er weer bij kon zijn

    BeantwoordenVerwijderen