zaterdag 14 mei 2022

Loofhutten & Jezus

Mijn Bijbeljournal van Johannes 7
Jezus gaat in het geheim
naar het Loofhuttenfeest

Hij openbaart Zichzelf
De Joden willen het niet zien

Jezus vertelt in Johannes 7
U kent Mij en u weet waar Ik vandaan kom. 
Ik ben niet namens mezelf gekomen; 
Ik ben gezonden door iemand die betrouwbaar is, en 
Hem kent u niet. 
Ik ken Hem, omdat Ik bij Hem vandaan kom en 
Hij Mij heeft gezonden.

Ik zal nog een korte tijd bij u zijn, 
dan ga Ik naar Hem die Mij gezonden heeft. 
U zult Me zoeken maar Me niet vinden; 
u zult niet kunnen komen waar Ik ben.

Op de laatste dag, 
het hoogtepunt van het feest, 
stond Jezus in de tempel, en Hij riep: 
Laat wie dorst heeft bij Mij komen en drinken! 
Rivieren van levend water zullen stromen 
uit het hart van wie in Mij gelooft

Geen opmerkingen:

Een reactie posten