vrijdag 17 maart 2023

Zo lang nog


Onlangs schreef ik over mijn schilderwerk: 
"Hoe lang nog"
Uit Openbaringen 6:9-10
En toen Hij het vijfde zegel opende, 
zag ik onder het altaar 
de zielen van hen, die geslacht waren 
om het woord van God en 
om het getuigenis, dat zij hadden. 

Uit Openbaringen 12
Ik hoorde een luide stem in de hemel zeggen: 
Nu is gekomen de zaligheid, 
de kracht en het koninkrijk van onze God en 
de macht van Zijn Christus, want 
de aanklager van onze broeders, 
die hen dag en nacht aanklaagde 
voor onze God, is neergeworpen. 

Hoe overwinnen we onze aanklager?
Wij hebben hem overwonnen 
door het bloed van het Lam en 
door het woord van hun getuigenis, en 
zij hebben hun leven niet liefgehad tot in de dood.

Ik belijd: 
Jezus werd tot zonde gemaakt 
met mijn zondigheid, 
zodat ik rechtvaardig kon worden 
gemaakt met Zijn rechtvaardigheid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten