maandag 8 februari 2021

Psalm 31 door met creativiteit (1)

Mijn Psalm 31
Soms Gebeurt het...
Spelen met het Woord
Spelen met letters
Spelen met vertalingen

Het woord Rots zie ik veel
Ik zie ook trots...
En ik zie nog meer...
Ik teken mijn gedachten
Er rolt een gedicht uit
Meer tekeningen
Mijn gedicht n.a.v. Psalm 31

Ik sta op de rots 
stevig 
vast &  
beschermd

Ik sta op de RoTs  
Hij is er! 
Hij houdt mij stevig vast
Hij is mijn beschermer

Ik sta op de Rots
Ik ben Trots
Ik kan alles aan
Hij laat mij gaan...

Ik sta op de Rots
Leg af mijn trots
Ik buig neer
Voor de Allerhoogste Heer

Ik sta op de Rots
Hij is mijn trots
Hij leeft in mij
Hij staat aan mijn zij
Mijn gedachten: 
Trots stijgt boven alles uit
Regeert en neemt alles over
Is niet corrigeerbaar
Zit op zijn eigen troon
Ego op zichzelf gericht
Maakt zichzelf wel groot &
Heeft het kruis niet nodig
Mijn gedachten:
Ik omarm het kruis
Ik leg mijn leven neer
Aanvaard wat Jezus heeft gedaan
Ik leef door en voor Hem
Mijn leven komt tot bloei

5 opmerkingen:

  1. Wauw, wat mooi. Spelen met woorden/letters.
    Is echt heerlijk om te kijken hoe jij dat doet en iedere keer weer is het raak.
    Gods zegen en ik kijk uit naar de volgende blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reactie van Jenni op FB:
    Mooie tekeningen en prachtig uitgebeeld.
    Heel creatief, leuk om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen