donderdag 18 maart 2021

Psalm 64 door met creativiteit

Mijn creatieve uitwerking:
Ipad bewerking  
Het duistere koninkrijk vernietigd 
door de pijl van God.

***************************

Verwarring 
Verstrooiing 
Vernietiging
Verachting
Verwachting 

******************

Mijn psalm 64
Een psalm van gebed, een schreeuw naar God, 
Op de wijs van Bewaar ons!

Hoor mijn stem, God, hoor mijn klacht,
behoed mij voor de dreiging van de vijand 
Ze zinnen op misdaden en denken:
‘We lijken onschuldig, zo verborgen is ons plan.
Dan schiet God zijn pijl op hen af,
hun eigen tong heeft hen ten val gebracht
De mensen zijn van ontzag vervuld
en roemen wat God heeft gedaan,
zij beseffen dat het Zijn werk is.
De rechtvaardige verblijdt zich in de HEER
en zoekt bij Hem zijn toevlucht.
Wie oprecht van hart is, prijst zich gelukkig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten