dinsdag 1 juni 2021

Psalm 119 113-127 door met creativiteit (5)

Mijn creatieve verwerking van Psalm 119 113-127
Twee van de vele lamp soorten
Een gloeilamp & een stormlantaarn
Goud en zilver vlakken in de achtergrond 

 

Welke lamp heb jij?
Hier staan een stormlantaarn en een gloeilamp
Op de vorige blog schreef ik dat 
Gods Woord een lamp is voor mijn voet
Het is als mijn zaklamp in de duisternis

 

Mijn Psalm 119 113-127 & een persoonlijke ervaring 
Bij U schuil ik, U bent mijn schild,
in Uw woord stel ik mijn hoop.
 Er zijn soms van die dagen....
Alles lijkt tegen te zitten....
Het blijft maar regenen....
Waar kan ik schuilen?
Ja, dan is mijn enige toevlucht
HET Woord van God,
om wijsheid en inzicht te verzamelen
Zijn vertroosting te ontvangen
In Zijn Schuilplaats te vertoeven

 

Ik wil de geboden volgen van mijn God.
Ja, ik wil Hem volgen.
Het waren deze woorden van de Here Jezus
Volg MIJ!

 

Het is tijd om in te grijpen, HEER,
overal wordt Uw wet geschonden.
Het raakt mij als anderen het niet serieus nemen
Als ze het Woord van God niet respecteren
Als ze de Onzichtbare God niet willen kennen
Ondanks Zijn wonderen die je om je heen ziet.

 

Maar ik, ik heb Uw geboden lief,
meer dan goud, dan zuiver goud.
Ja, ik hou van de Heer,
Hij is mijn kostbaarste bezit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten