maandag 14 juni 2021

Psalm 129 door met creativiteit (1)

Mijn creatieve verwerking van Psalm 129 gaat heel diep 
Wat een geseling teweegbrengt. 

 

Mijn woorden:
Jezus veroordeelde niet
Hij komt in Liefde naar de mensen
Hij deelt de wijsheid door gelijkenissen
Hij spreekt rechtstreeks tot je hart
Hij zend de Heilige geest
Hij geeft ‘t opdat we het begrijpen
Hij reageert van uit het tegenovergestelde
Hij roept: Volg Mij!
Hij zend nu mij om dit te delen.

 

Het land wordt geploegd.....
De rug van Jezus 
Het gaat over een geseling 
Jezus heeft die slagen voor mij gedragen. 
Vanaf Zijn jeugd heeft Hij moeiten gekend.
De kindermoord door Herodes
De vlucht naar Egypte
Door familie en Zijn vrienden verlaten
Hij legde vrijwillig Zijn leven neer voor mij. 

 

Mag Hij het voor jou doen?
Jezus deed het ook voor jou!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten