donderdag 3 juni 2021

Psalm 119 145-160 door met creativiteit(7)

 
Mijn creatieve verwerking van Psalm 119 145-160 
Jezus leest uit de rol voor 
ik ontvang Zijn Woord met open armen
   ♥  

Mijn psalmgedicht

Ik roep met heel mijn hart
Ik wil Uw wetten volgen
In Uw woord stel ik mijn hoop
Ik overdenk Uw woord.

Uw regels heb ik lief 
Voor Uw woorden huivert mijn hart
HEER, laat mij leven
Ik schep vreugde in Uw belofte

Uw wet heb ik lief
Mijn ziel heeft ze innig lief 
U bent trouw
Groot is de vrede van Uw wet

Ik zing U dagelijks zevenmaal lof
Laten mijn lippen overvloeien van lof
Laat mijn mond Uw woord bezingen,
Moge mijn ziel leven en U loven

U bent nabij, HEER,
Uw geboden zijn betrouwbaar
Uw woord is volkomen betrouwbaar
Uw voorschriften rechtvaardig en eeuwig

Geen opmerkingen:

Een reactie posten