woensdag 5 januari 2022

Leven & sterven

Paulus schrijft over zijn standpunt
over leven & sterven in Fiiippenzen 1
Ik zal altijd in alle openheid spreken, 
zodat Christus bij alles 
wat ik nu meemaak 
zal worden geëerd, 
of 
ik nu in leven blijf of moet sterven. 
     
Want voor mij is leven Christus en sterven winst.
Enerzijds verlang ik ernaar te sterven en 
bij Christus te zijn, maar...
Als ik blijf leven, kan ik vruchtbaar werk doen 

in het leven zijn er zaken waar je 
geen grip op hebt, o.a. ziekte, lijden en sterven.
     
Ik vind Paulus getuigenis heel helder
Hij verlangt naar Jezus
Hij weet Zijn werktaak voor de Heer
Hij eert Jezus in beide
     
Heb je daar wel eens bij stil gestaan?
Hoe is dat voor jou?
     

In My story heb ik er over geschreven 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten