zondag 10 december 2023

Schapen horen...

Schapen horen
Wat horen zij?
Bij wie horen zij?
Kennen zij de herder?

Ze horen, kennen & volgen.....
🐑
Mijn schapen  horen Mijn stem  
Ze kennen Mijn Woord
Ze kennen Mijn geboden
Ze kennen Mijn liefdesregels
 
Ze volgen Mij
‘t Heeft consequenties
Mij volgen
HET Woord volgen
 
Ik ken ze
Ik ken je bij naam
Ik zegen je
IK BEN met je
 
Mijn geboden zijn niet zwaar
Ze zijn duidelijk
Ze zijn maar met 10
Ze zijn: LIEFDE
 
God liefhebben
Met heel je hart
Met heel je ziel
Met je kracht & verstand
 
De naaste
als jezelf
als Jezus
als de Heere

Geïnspireerd door de Schrift
🐑
Johannes 10:27
Mijn schapen horen Mijn stem en 
Ik ken ze en zij volgen Mij.

I Johannes 5:3
Want dit is de liefde Gods, 
dat wij Zijn geboden bewaren; en 
Zijn geboden zijn niet zwaar.

Luk 10 27
Hij antwoordde en zeide: 
Gij zult de Here, uw God, liefhebben 
uit geheel uw hart en met geheel uw ziel en 
met geheel uw kracht en 
met geheel uw verstand, 
en uw naaste als uzelf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten