vrijdag 1 december 2023

't Licht is aangegaan

't Licht is aangegaan
Een gedicht spontaan 
zomaar ontstaan
'''''''''
De afgelopen periode zijn we 
door een moeilijke tijd gegaan en 
in een transformatie gekomen.
Van een rups naar een vlinder
Alsof 't Licht is aangegaan
🕯

't Licht is aangegaan

't Licht is aangegaan
'k zie alles anders
Aangedaan
door de Heere
Aangenaam
& genietend van Zijn diepten
 ' ♥ 

Bijgestaan
door Yeshua die alles heeft
Doorstaan
Ik in Hem, Hij in mij
Achter Hem aan
om Hem te volgen
  ♥ 

Hij is begaan
Met ons leven
Misdaan
Zijn straf voor mij
Voldaan
Aan 't kruis
 U ♥ 

'k Ben diepgegaan
in 't Woord des Heeren
ingegaan
in Zijn liefdesregels
Binnengegaan
In Zijn poorten met lof
 J ♥ 

Ruim baan!
Hij zal weer komen
Onaangenaam
verrast zal' k niet zijn
Hij is heengegaan
om een plaats te bereiden
 👑 ♥ 

De Koning komt er aan!
Ik zie uit!
Hij zal Staan
Op de Olijfberg
Er komt geen einde aan
De alfa & omega
 😥 ♥ 

Elke traan 
is voorbij
Het is gedaan
met 't verdriet in de wereld
Tenietgedaan
Alles wordt nieuw
 ' ♥ 

't Licht is aangegaan
't verlicht mij van binnen
Wil je meegaan?
Samen met de Herder verder
Schuilgaan
Onder Zijn bescherming

2 opmerkingen: