zaterdag 6 augustus 2022

Creatief bidden

We komen elke week op maandagavond
in 't Gebedshuis om creatief te bidden
Dit kan op vele manieren, dit is er één van.
Het is een mooie manier om in de rust te komen en 
voor mensen en elkaar te bidden.
Met creatief gebed wil ik gebed visueel maken.

Eén van de vrouwen vertelt en getuigt
Ik heb alle namen ingevuld van mensen die ik ken. 
Ik heb voor hen gebeden en woorden toegevoegd, 
zoals genezing en troost. 
Woorden van bemoediging en bekering

Een andere vrouw vertelt:
Ik was onrustig en had veel drukte in mijn hoofd. 
Het was een hectische dag. De dienst was heftig. 
Ik heb gedoodled en ben gaan kleuren. 
Alles een beetje op een rijtje gezet.  
Ik mag bidden voor mijn man. 
Danken voor dochter en meer…. 
Heerlijk zitten fröbelen. 
Ik kwam met alles in de rust 
met heel veel dank aan God. 
Wat doet Hij veel!
We mogen beloftes uitbidden en 
proclameren over het leven en de levens van anderen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten