zaterdag 6 augustus 2022

Dromen, durven,doen

in 't Gebedshuis op maandagavond
komen we samen voor creatief gebed
We bemoedigen elkaar met ons getuigenis
Vandaag zijn we aan het scheuren, laten alles los
Deze vrouw vertelt:
Ik heb meerdere psalmverzen opgeschreven
Ik zag als eerste een plaatje van de zon. 
Lekker in de zon liggen....

Psalm 36:10
Bij God is het leven en in Zijn Licht zien wij het licht. 

Ik hou heel erg van de natuur en ik zag deze bol. 
Deze bloembol lijkt dood. 
Toch komt er altijd zoiets moois uit tevoorschijn. 
De geuren en kleuren. 

Psalm 4:8 
HEER, laat het licht van uw gelaat over ons schijnen. 
In U vindt mijn hart meer vreugde 
dan zij in hun koren en wijn.

Jeremia 33:3
Roep Mij aan en Ik zal je antwoorden, grote wonderlijke dingen bekendmaken, dingen die je volkomen onbekend zijn.

Dromen, durven en doen. Uitstappen, ook geestelijk.
Ik schreef de datum op en realiseerde dat ik mij een jaar geleden heb laten dopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten