donderdag 11 augustus 2022

Wacht even...

In 't Gebedshuis op maandagavond
komen we samen voor creatief gebed
We bemoedigen elkaar met ons getuigenis
     
Deze keer gaan we scheuren & laten alles los
Een vrouw vertelt:
Er zijn 3 aspecten die voor mij belangrijk zijn

 *Wachten: Vaak zijn we bang om te wachten en stil te zijn en om pauze te nemen. Ik geloof dat momenten dat we stil staan en dicht bij Jezus staan ik meer naar Hem toegroei. Hij heelt, toost en bouwt op en kan ons geven wat we nodig hebben. 

*In actie komen: Hij wil niet dat we alleen maar blijven wachten, maar dat we in actie komen. Ik was pas aan het bidden en God sprak. Dat is voor mij heel bemoedigend.  
Deuteronomium 31:8
Want de Here zelf zal vóór u uit trekken, Hij zelf zal met u zijn, Hij zal u niet begeven en u niet verlaten; vrees niet en word niet verschrikt.

*Getuigen: Waar we komen mogen we met onze woorden leven brengen. Ik oefen mijzelf daarin. 
Johannes 37:38 
Wie in Mij gelooft, gelijk de Schrift zegt, stromen van levend water zullen uit zijn binnenste vloeien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten