zondag 14 augustus 2022

IK BEN bij jou!

In 't Gebedshuis op maandagavond
komen we samen voor creatief gebed
We bemoedigen elkaar met ons getuigenis
$
Met soft pastel maken we een proclamatie 
Deze Duitse dame vertelt:
Ik ben voor de 3e keer in Nederland. Ik hou van deze. Ik had hier een geestelijke vader, hij is in de hemel. Ik kom hier graag. Ik kom nu voor een zieke vrouw. De Heer heeft mij naar het bos gebracht, waar ik graag vertoef. Ik zat op een bankje. Er kwam een jongen waar ik mee sprak. Op zaterdag heb ik hem bezocht. Ik had zoiets van laat ik kijken of er iets is, een huisje wat ik kan kopen op de plek waar ik zo graag ben. Ik heb op de Betteld iets gekocht en de Heer gevraagd wat Hij hier verder wil. Ben ik hier alleen voor die zieke vrouw? Ik heb Jezus gevraagd wat ik voor iets ik mag ophangen als er mensen in mijn huisje komen. 

Matheus 28:20 
Ik ben met u al de dagen tot aan de voleinding der wereld.

Ik heb het persoonlijk gemaakt: Ik ben met jou!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten