woensdag 10 augustus 2022

Rust in 't hart

In 't Gebedshuis op maandagavond
komen we samen voor creatief gebed
We bemoedigen elkaar met ons getuigenis
Deze keer zijn we gaan scheuren, laten alles los
Deze vrouw vertelt haar verhaal:
Van alles in het leven. 
Dit is een plaatje van een schilderij, en ook het hart is een onderdeel van een schilderij. Het is belangrijk voor mij, dus ik vond het belangrijk om te gebruiken. Ik ben op de camping aan het wachten op een oproep in het Ziekenhuis. Het bijzondere is dit hart. Ik heb een gezwel daar zitten. Er zit een gezicht in en een witte rand. Ik ben rustig en heel erg blij. Dat is mijn getuigenis. Ik ben dankbaar voor dit; Ik heb geen angst en goede nachtrust. 
Ik heb de woorden ingeplakt van rust, samen, geloof. Samen met mensen die mij ondersteunen 

Psalm 23:4
Zelfs al ga ik door een dal van diepe duisternis, ik vrees geen kwaad, want Gij zijt bij mij 
Dit is de tekst, die ik zelf heb uitgebeden, toen ik zo ziek was.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten