zondag 14 januari 2024

kleurrijk

Er werd mij gevraagd naar mijn wens voor 2024
.....Kleurrijk!!!!......
Een kleurrijk nieuw jaar!
*********
Kleurrijk = Ik hou van kleuren 
Kleur = de kleuren van de regenboog: Gods trouw
Rijk = Rijk in alles in Christus
💗
Mijn verlangen is kleur in ’t leven te brengen. 
Gods trouw en bemoediging delen 
om staande te blijven in een tijd als deze. 
De rijkdom in Christus delen 
met zoveel mogelijk mensen om mij heen
Deze tekst kwam in mijn gedachten 
ter aanvulling
💚
I Korintiërs 1:6-9
In elk opzicht zijt gij rijk geworden in Hem: 
in alle woord en alle kennis, 
gelijk het getuigenis aangaande Christus 
onder u bevestigd is, zodat gij ten aanzien van 
geen enkele genadegave te kort komt, 
terwijl gij uitziet naar de openbaring 
van onze Here Jezus Christus.
       ♥       
Hij zal u ook bevestigen ten einde toe, 
zodat gij onberispelijk zult zijn 
op de dag van onze Here Jezus [Christus]. 
       ♥       
God is getrouw, 
door wie gij zijt geroepen tot gemeenschap 
met Zijn Zoon Jezus Christus, onze Heere. 

De zegen van de Heere is met jou!

4 opmerkingen: