woensdag 31 januari 2024

Mijn hart bewaren

Hoe kan ik mijn hart rein bewaren?
 
Hoe kan ik mijn pad rein bewaren?

Dat is mijn verlangen
Dat is waar ik mij naar uitstrek
Dat is waar ik voor wil gaan
Dat is waar ik voor sta
  ♥ 
Dat is niet de makkelijkste weg
Dat gaat om keuzes maken
Dat gaat om volharding & doorzetting
Dat gaat om Zijn liefde aanvaarden
  ♥ 
Ik zegen je met de vrede van God

Uit Psalm 119
  ♥ 
Ik berg Uw Woord in mijn hart, 
opdat ik tegen U niet zondig.
  ♥ 
Waarmede zal de jongeling zijn pad rein bewaren? 
Als hij dat houdt naar uw woord. 
  ♥ 
Ik zoek U met mijn ganse hart, 
laat mij niet van uw geboden afdwalen. 
  ♥ 
Ik berg uw woord in mijn hart, 
opdat ik tegen U niet zondig. 
  ♥ 
Geprezen zijt Gij, HERE; 
leer mij uw inzettingen. 
  ♥ 
Met mijn lippen verkondig ik 
alle verordeningen van Uw mond. 
In de weg uwer getuigenissen 
verblijd ik mij als over allerlei rijkdom. 
  ♥ 
Uw bevelen zal ik overdenken en 
op Uw paden zal ik letten. 
  ♥ 
In uw inzettingen zal ik mij verlustigen, 
Uw woord zal ik niet vergeten
  ♥ 
Hart Schilderij gemaakt van acryl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten