maandag 5 december 2011

Vaderhuis in Aalten


Een bijzondere avond in Gods aanwezigheid. Deze avond met klei gewerkt. Ik probeerde iets te maken, maar het lukte helemaal niet, want de klei was veel te nat. Het was alsof God zei: Jij hoeft het niet te doen, Ik wil het doen. Op dat moment kreeg ik het volgende en dit is wat er van is geworden.

Aan de achterkant is het Vaderhart, daar mag ik rusten, aan Zijn hart. Daaraan verbonden staat een vat. Een apart vat. (Eerst wilde ik een vaas maken) Dit vat laat rechts een lange tuut zien. Deze is verbonden met het levend water. Hij vult mij (helemaal vol) met levend water. Van dit levend water mag ik gieten, de linkse tuut. Zo kan ik mijn tuin bevloeien, mijn tuin, die voor mij ligt.

1 opmerking:

  1. een reactie per mail ontvangen:
    Mooi om je kleiwerkstuk te zien.
    Het aan Hem overgeven als je het niet meer weet.
    Dan wordt het van je samen.
    Wat een mooie boodschap ligt er weer in.
    Je laten vullen met Zijn liefde
    steeds weer op weg gaan met Hem
    dat is levenskunst.
    HD

    BeantwoordenVerwijderen