maandag 16 juli 2012

Beautiful Norway....walk through the mountains



Vandaag de tocht begonnen naar de Gaustatoppen. Deze wandeling voert door bergachtig terrein naar een hoogte van 1173 – 1883 meter boven zeeniveau. Door zijn hoogte steekt deze berg majestueus uit boven de omgeving. Vanaf de top kun je een zesde gedeelte van Noorwegen overzien. 

Tijdens de wandeling moest ik aan Mozes denken. Een 80+er, die de berg Sinaii  beklom, de wet ontving en eeen ontmoeting met God had. Deze berg is 2285 m.  Ik heb diep respect voor deze man. Zo'n tocht is niet zomaar een wandeling geweest. Ik ben benieuwd hoe zijn tocht is geweest. En ja, ik heb de tocht gehaald.......



7 opmerkingen:

  1. Schitterend Yvonne. Die laatste foto ziet er wel gevaarlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Krijg nu al zin. Volgend weekend vertrekken wij ook naar Noorwegen. Die Gaustatoppen hebben wij ook al eens bedwongen, maar dan in 2001. Hoop via mijn blog ook een en ander te verslaan. Goede reis!!
    Grts Irene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wens je een fijne vakantie en ik ben benieuwd welk gebied in Noorwegen wordt bezocht.

      Verwijderen
  3. Ai, wat een mooie foto's! Prachtig, geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooie foto's, zou daar ook best willen lopen! En wat voel je je dan klein, maar vooral ook Gods Almacht als je op de top staat! (maar wel een beetje eng die bungelende benen zo... tja, ik heb een beetje last van hoogtevrees;))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat goed van jou en wat een prachtig uitzicht!Cora

    BeantwoordenVerwijderen