zaterdag 2 februari 2013

The Lord Will Carry Me


Een prachtig nummer van Bart de Krijger.  
"He is my refuge in time of problems, 
He is my refuge in time of need, 
He is all I need."


Hij zingt dit lied n.a.v. Ps. 46: 
"God is een toevlucht en sterkte, 
ten zeerste bevonden een hulp in benauwdheden,  
een veilige schuilplaats,
een betrouwbare hulp in de nood.   

Je kunt het beluisteren door HIER te KLIKKEN.  
 De foto's van de kunstwerken zijn van:   
 Ze staan bij het filpje wat je kunt luisteren.


Bart was in Nederland, en zelf was ik op een van de avonden. 
"Onthaasten bij God." 
Stil worden in Zijn aanwezigheid. 
Tijdens de liederen maakte ik deze schets, 
en nu kom ik bij deze prachtige song, 
met prachtige kunst.
Aan het eind van de psalm 46 staat:
"wees stil, en weet,  
IK BEN uw GOD!"


Dit schilderij is door mij geschilderd 
één van de 1e keren met profetisch schilderen. 
Zie mijn blogpost: 
http://creativeworship-workshop.blogspot.nl/2012/03/samen-met-hem.html





3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig nummer en wat sluit jouw blog eigenlijk mooi aan bj die van mij.
    Thanks :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi om te horen. Laten we elkaar bemoedigen en aanmoedigen, zegt Gods woord.

    BeantwoordenVerwijderen