donderdag 18 oktober 2018

Special waterfall

Een stukje van mijn werk,
Een spontane impressie en expressie in mijn atelier.
Gemaakt met paletmes en acrylverf.
Er wordt nog verder aan gewerkt....
Deze waterval is voor mij heel bijzonder!
Ik laat een gedeelte van de foto zien, en mijn resultaat.
Zoek de verschillen....
Wat zie jij?

Deze waterval is heel speciaal, 
Een spetterende waterval, 
Een levende waterval, 
levend water stroomt.....

Een plek van aanbidding, 
Een plek van bezinning, 
Een aanbiddingsplek, 
aanbidding naar de hemel.

Deze plek is speciaal, 
Een plek in de bergen, 
Een plek omringd in de bergen, 
langs kronkelwegen.

8 opmerkingen:

  1. Wat mooi 👑 Reactie op FB van Irene J.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige plek. Daar zou je uren kunnen zijn. Dit brengt je spontaan in aanbidding. Reactie van Annie D op FB.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn reactie hierop: Inderdaad. We zijn daar een hele tijd geweest om te aanbidden en God groot te maken.

      Verwijderen
  3. Als het levende water zo blijft stromen,
    moet je haast wel in aanbidding komen.
    Daarom dank ik God in en voor alle dromen,
    ook als ze nu nog niet zijn uitgekomen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is een mooie aanvulling....

      Ik bid voor de dromen,
      dat ze uit mogen komen
      Levend water zal dit land doorstromen
      vruchtbaar land hun deel.

      Verwijderen
  4. Knap hoor, water schilderen! Mooie link leg je naar het levende water...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, Anne. Ik heb daar gestaan!
      Een heeeel bijzondere plek...

      Verwijderen
  5. Prachtig in woord en beeld gebracht, Yvonne! Reactie van Hans W via FB.

    BeantwoordenVerwijderen