dinsdag 26 november 2019

Open raam

Tijdens de aanbidding kreeg ik dit beeld. 

Ik zag een dicht raam. 
Het raam werd geopend, door een knop om te draaien. 
De rechterkant werd naar binnen geopend, en 
met de linker hand het andere open gezet. 
Het raam ging helemaal open, 
het kon niet verder en zat tot aan de binnenmuur . 

Zodra het raam werd geopend, 
kwam er een groot licht naar binnen. 
Het was enorm fel. 
Je kon er niet door heen kijken.
Het vervulde de hele plaats. 

Je kon niets zien dan het licht. 

Later zie ik dat er een witte duif ,
die door het licht naar binnen vliegt 
met een witte envelop in de bek met een rood hart erop.

Ik heb dit beeld uitgeschilderd.
Ik heb daar rest verf voor gebruikt,
zodat ik geen invloed had op de effecten.

Het licht weerkaatst de kleuren van de regenboog,
in al de schitteringen 
Hier zie je in mini de stappen van het werkstuk.
Ik ben benieuwd 
wat spreekt jou aan?

1 opmerking:

  1. wow! wat een mooi beeld en schilderij! zo licht, zo veel vrijheid! Er is ruimte bij God! Reactie van Mirjam dV op FB.

    BeantwoordenVerwijderen