dinsdag 24 november 2020

Creatieve stille tijd


 Een drukke tijd kan er aardig in hakken, 
als het om stille tijd gaat. 
Gelukkig was er voor deze drukte 
een periode van rust. 
Alsof er stilte was voor de storm.  
Uitgerust aan de grote klus begonnen en
inmiddels zijn we verhuisd. 
Nu komt er weer een periode van rust.

Mijn verhaal komt op een andere Blog:
KLIK HIER! om daar te komen.

Een tijd voor creatieve stille tijd. 
Doe jij dat wel eens? 
Hoe doe jij dat? 

Creatieve stille tijd vraagt meer tijd, 
dan alleen stille tijd. 
Ik ben stil….. 
Ik luister  
Aanbiddingmuziek 
Een tijd van aanbidding 
Een nieuw lied   
Een tijd voor expressie 
Een tijd van gebed 
Een tijd van intimiteit
Een tijd in 't Heilige
Een tijd van Bijbel lezen
Ik verwerk het Woord in iets creatiefs. 
Elke keer is het weer anders, alsof het een verrassing is.

Mijn stilte momenten met God, de Here zijn enorm kostbaar!

Deze heb ik uitgewerkt
Openbaring 4:8-12
Heilig, heilig, heilig is de Here God, 
de Almachtige, 
Die was en 
Die is en 
Die komt.

En wanneer de dieren heerlijkheid, 
eer en dankzegging zullen brengen aan Hem, 
die op de troon gezeten is en 
tot in alle eeuwigheden leeft, 
zullen de vierentwintig oudsten 
zich nederwerpen voor Hem, 
die op de troon gezeten is en Hem aanbidden, 
Die tot in alle eeuwigheden leeft, en 
zij zullen hun kronen voor de troon werpen, 
zeggende:

Gij, onze Here en God, 
zijt waardig te ontvangen 
de heerlijkheid, 
de eer en de macht; 
want Gij hebt alles geschapen, 
en om uw wil was het en werd het geschapen.

Dit is het geworden

2 opmerkingen:

  1. Mooi geworden Yvonne. Ik heb een bijschrijfBijbel met veel ruimte om te kleuren en handletteren. Ik krijg vaak ook ideetjes voor mijn blogs en columns tijdens de stille tijd... God spreekt, heerlijk is dat!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zeker, wat een heerlijke tijd altijd, die stilte met Hem!

      Verwijderen