vrijdag 29 maart 2024

Pasen = stuk

Het begin
Eden
Naakte zonde
🌳🌲
De boom
= ‘t kruis
En 't Lam
U🐏 
Zijn liefde
‘t Leven
Overwon de dood
💗
‘k Bouw op
Die Rots
De hoeksteen
Leeg graf
De leegte
In doeken
Opgevouwen
een linnen doek
"Ik kom terug!"
Het begon in Eden, de zonde in het Paradijs
De naakte waarheid onthuld
De leugen kreeg heerschappij
De wereld is veranderd
🌳🐏 UUU
De Boom des Levens
De Boom in Eden
Het houten kruis op Golgotha
Leven werd genomen en gegeven
🌳🐏 UUU
't Lam - Een lam
Geofferd in de offerdiensten
De (Bijna) Geofferde zoon door Abraham
Gods voorzienigheid
🌳🐏 UUU
Vrijwillig wordt een offer gevraagd in 't O.T.
Jezus geeft Zijn leven vrijwillig
Zijn leven ten leven voor ons
Zijn offer was alles, alles in 1
🌳🐏 UUU
Op de heuvel - de rots
YHWH - Yeshua zegt: Bouw op Mij!
IK BEN de Rots
IK BEN de Hoeksteen
🌳🐏 UUU
In doeken gehuld werd Hij 
bij de geboorte en 
bij Zijn sterven
Van de wieg tot het graf
🌳🐏 UUU
De leegte van het leven
Een leeg graf gevuld met doeken
DE Opstanding: De dood is niet meer!
Een nieuwe fase - Nieuw Leven
 🦁💗 
De zweetdoek netjes opgevouwen
Het is nog niet klaar...
Ik kom terug!


Een nieuwe hemel en een nieuwe aarde
Alles keert terug
Overwinning....
De Liefde blijft...
KLIK HIER voor Opwekking 494

Geen opmerkingen:

Een reactie posten