maandag 21 oktober 2024

Creatieve stille tijd

Vorige keer hebben we bij de Missies  
een armband gemaakt, 
ik maakte er één voor mijn journaling bijbel. 
Dat is de reden dat ik ben gevraagd om 
iets over bijbel journaling te vertellen
Het is voor mij een vorm van stille tijd
De Creator heeft mij creativiteit gegeven 
om Hem hier te vertegenwoordigen. 
Ik ben gemaakt naar Zijn evenbeeld. 
Het gaat in mijn creativiteit om intimiteit, 
verbondenheid en relatie met Hem. 
Hij laat mij door het lezen van de Bijbel heel veel zien. 
Het is mijn stille tijd, mijn gebedstijd, 
mijn alles met Hem. 
Het is spelen met het Woord. 
Het is ‘t doorleven van Zijn Woord
Ik lees diverse vertalingen en talen
📝📓📖
Mijn stille tijd met God is heel wisselend, afwisselend en absoluut niet saai, maar intens en intiem diepgaand. Ik beleef wel het een en ander en daardoor is mijn leven niet saai.
&
Voor mij is het mijn reis door de bijbel en het herinnert mij aan die momenten met Hem. Mijn liefde voor Gods Woord. Een ontdekkingstocht door de Bijbel, die ik invul met mijn levenservaring en creativiteit.
"
Ik ben een plaatjesdenker, vandaar mijn voorliefde voor de Goednieuws Bijbel. Kinderbijbels, en al die Bijbels met die versieringen vind ik interessant.
Er zijn woorddenkers en plaatjesdenkers.
✎✏
Ik werk vooral graag met kleurpotlood
in mijn Bijbel
Deze ochtend hebben we Psalm 23 
op diverse manieren uitgewerkt
🐏🐑🐑
In de volgende blog meer....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten