woensdag 21 september 2011

Iedere dag een beetje creativiteit.............



























Iedere dag een beetje creativiteit...... geeft uiteindelijk een mooi eindresultaat. Het is heerlijk om zo bezig te zijn. Ik patch en quilt al een aantal jaartjes. Het resultaat is dat mijn kussentjes op de bank aan vernieuwing toe zijn. De randen zijn versleten, maar mijn borduurwerk in het midden is mooi intact. Wat ik heb gedaan: Ik heb het oude wat nog intact was eruit gehaald en heb een nieuw ontwerp gemaakt. De voorkant is nu klaar, zoals je kunt zien op de foto.
Het quilten kan beginnen.....
Een makkelijk klein werkje om mee te nemen.
Het zal niet lang duren en het 1e kussentje pronkt op mijn bank.
Every day a little bit of creativity..... with a beautiful final result. It is delightfully to be busy with creativity. I patch and quilt a number of years. The result is that my little pillow on my seat needs renewal. The edges have been worn out, but the middle is well intact. So I worn out the middle pieces used them for the new design. The front is ready now, as you see on the picture. I can start quilting. It won't take long to show my new quilted pillow on my seat.

1 opmerking:

  1. Hoi Yvonne, wat een mooie quilts zeg! Goed als je daar het geduld voor hebt. Mijn vriendin Marja heeft ook veel quilts op haar blog staan en verwijzigngen naar andere quilt blogs, misschien vind je het interessant: http://sweethomealamarja.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen