vrijdag 21 oktober 2011

FERME! Closed! .....Gesloten?









































Na een lange wandeltocht door de prachtige natuur in de Ardennen liepen we door een dorpje en zag ik deze deur met deze tekst. Laat ik hier maar eens een foto van maken. Het heeft namelijk wel iets. Eerst drong het nog niet zo tot mij door, maar opeens......................................... begint er iets te dagen.
Hoe zit dat eigenlijk? Wat zie ik? FERME! DICHT!!

DE DEUR IS DICHT!............... OEPS!!!!...............TE LAAT!

Het zal je maar gebeuren. Je denkt bij de hemelpoort te zijn aangekomen en deze is dicht.
Hoe zit dat eigenlijk?


De komende weken wordt dit artikel vervolgd.
Reageren?

Walking through the beautiful nature in the Ardennes, we walked through a village and I saw this door with this text. I made a photo. Suddenly I realised what I saw. The french letters said: "CLOSED!" The door is closed, I am late. I can't get in anymore. Will this happen to me only? I have arrived to the heavens door and it is closed. What about it?
I will continue this.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten