maandag 19 maart 2012

I am beloved!



Wat is het geweldig om te weten dat de Vader zoveel van ons houdt, van mij houd. Ik ben Zijn geliefde dochter, kostbaar en waardevol. Dit geeft zo'n vreugde dat ik in dit schilderij veelkleuren heb gebruikt: leven! Ik mag leven in de volle glorie van Zijn vreugde. Zijn liefde voor mij houdt nooit op! Dank U, Jezus!
Terwijl ik die avond aan het schilderen was, met het Vaderhuis, kwam er iemand naar mij toe. Zo gaaf, want ze zag Iemand in het licht naar het hart toe lopen. Ik zie het nu ook, maar alleen van een afstand.
Het levende water, groene weiden: Psalm 23: Mij ontbreekt niets. Hij zorgt voor mij.
Het is volgens mij nog niet helemaal klaar, maar ik weet even niet wat..... en hoe. Wel dacht ik aan het brood en de wijn. Ik laat het nu even zo een tijdje staan en kijk ernaar en laat mij opnieuw inspireren.

2 opmerkingen:

  1. Mooi Joh! Ik zag de persoon al voordat ik het had gelezen;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Krachtige kleuren, mooie boodschap, vindt het ook zo bijzonder dat er in een klein schilderij zoveel dingen zitten die je van dichtbij wil bekijken. En zoveel geestelijke uitnodigingen.Cora

    BeantwoordenVerwijderen