vrijdag 30 maart 2012

Stil.....





















Zomaar een gedachte, wordt zomaar een gedicht.
Dit is mijn lievelingsplekje in Noorwegen; stilte en kabbelend water.

STIL.....
Wees stil en weet dat Ik ben uw God,
Wees stil en weet
Wees stil
Stil.....
'k Ben stil en 'k weet dat Hij is mijn God,
'k Ben stil en 'k weet
'k Ben stil
'k Ben.....
'k Ben in de IK BEN
Ik in Hem, Hij in mij!
*****************************************

Still.......
Be still and know I am God,
Be still and know
Be still
Still....
I am still and know that He is God,
I am still and know
I am still
Still....
I am in I AM
I am in Him and He in me!

6 opmerkingen:

  1. Mooie foto en een passend gedicht. Ware aanbidding.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel Bizonder om zo GOD te laten zien wie HIJ is .

    Gerard

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Yvonne, bedankt voor je reactie op mijn site.
    Ik was nu even bij jou aan het rondkijken en lezen en dit vind ik wel heel mooi.
    Kan me daar zo in vinden; woorden van mijn hart.
    Bijzonder ook om je quilten en schilderijen te zien.
    Gods rijke zegen toegewenst in al je creativiteit tot Zijn eer.
    Liefdevolle groet,
    Rita.

    BeantwoordenVerwijderen