maandag 29 september 2014

In de schuilplaats

In de Lente staat de treurwilg er zo mooi bij. 
Het is net als een beschutting als ik er onder sta.... 
Deze is geplant aan het water.
Het doet mij denken aan....
"the secret place."


In the secret place, 
where I meet HIM, who I love, 
and Him, who loves me!


Als ik bij Hem ben omringt Hij mij met Zijn liefde, 
een veelkleurige mantel geeft Hij mij....


Psalm 91   
 Wie in de schuilplaats van de Allerhoogsten is gezeten, 
vernacht in de schaduw van de Almachtige.
Ik zeg tot de HERE: 
"Mijn toevlucht, mijn vesting, mijn God, op U vertrouw ik."

Hij zal mij beschermen met Zijn vleugels, 
onder Zijn wieken vind ik een toevlucht, 
Zijn trouw is een veilig schild.

 

1 opmerking:

  1. Is dat iets met stof Yvonne? Mooie kleuren zeg... en ja, die Psalm heb ik net weer gelezen!

    BeantwoordenVerwijderen