maandag 16 mei 2016

In Uw Heiligdom

Mijn 1e bladzijde van mijn bijbel... 
gejournald wat het openen van Gods woord 
voor mij betekent. 
Geschilderd met acryl verf van Amsterdam.
 De achterkant is goed gebleven, niet doorgedrukt.
Een extra pagina toegevoegd als een doorschijnend vel 
met print van mijn eerder werk.
Dit is het eindresultaat,
met het lied van Opwekking 192:

^^^^^^^^^

Ik kom in uw heiligdom binnen, 
't voorhangsel ga ik voorbij. 
Ik breng U mijn offer, een zoete geur, 
vrucht van wat U deed in mij. 
Mijn mond brengt een offer van lof, Heer. 
't Gaat nu alleen om uw eer. 
't Reukwerk van mijn lofgezang stijgt op in uw woning. 
Ik kniel voor de troon van mijn Koning. 
Samen met mijn stem hef ik ook mijn handen op tot U, 
Het loflied komt diep uit mijn hart. 
Lofprijs, aanbidding, glorie en kracht komen U toe, 
God van 't heelal voor eeuwig.

6 opmerkingen: