vrijdag 22 maart 2019

Eagle flight over NL

Een creatieve explosie tijdens mijn stille tijd en
 bidden voor mijn land!

Mijn prachtige land waar ik mag wonen
De lente komt eraan 
De bollen komen uit
in prachtige kleuren
Bollenvelden met narcissen, 
tulpen, hyacinten en nog meer....
Het is  de tijd om te bloeien! 
Een vlak landschap
Prachtige vergezichten
Mooie luchten
Water en
De zee, sloten en rivieren

Psalm 91 
Wanneer je zit in de schaduw van El Shaddai,
bent verborgen, in de kracht van God de Allerhoogste  
Hij is de hoop, die je vast houdt om jou te beschermen,
De enige God en je vertrouwen. 

Wanneer je je leven leidt in de schaduw van God, de Allerhoogste,
De geheime schuilplaats, zul je altijd worden beschermd. 

Want hier is wat de Heer tot je heeft gesproken:
"Omdat je blij bent met Mij,
zal IK je beschermen.
Ik zal je hulpkreet beantwoorden,
 elke keer dat je bidt,
 je zult Mijn aanwezigheid vinden en voelen.  
Je zult tevreden zijn met een volledig leven en 
met alles wat IK voor je doe.
Je zult genieten van de volheid van mijn redding! "

Het werk mag dan nog niet geheel klaar zijn,
maar het Woord staat!!!

3 opmerkingen:

  1. Heel mooi!!!
    Reactie van Haniie D op FB.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi.
    Reactie van Annie D op FB.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This would make a most beautiful flag for worship!! I would LOVE to dance and flag with this!! Very powerful Anointing!!!
    Tammi R by FB.

    BeantwoordenVerwijderen