zaterdag 28 april 2012

4-luik

                    
Ik ben druk bezig met allerlei zeer kleine lapjes ( restjes) om een blok voor mijn 4-luik te maken.  Ik heb ze eerst getekend op de stof en vervolgens op een volgorde gelegd om zo alles op orde te krijgen. Zo kan ik ze op de juiste volgorde aan elkaar naaien zonder fout te gaan. De ene kant is nu af. Het is op de foto's al te zien. Is het klaar? Nee, nog niet. Ik weet wat het gaat worden, maar voor degene die dit leest is het een raadsel en lijkt het een puzzel. Terwijl ik zo bezig ben doet het mij denken aan het leven met God. Voor ons kan alles een chaos lijken, we snappen er niets van. Hij weet precies wat het gaat worden. Het wordt echt een mooi geheel. Hij weet het precies. Mijn afgemaakte blok verschijnt als het klaar is. Dus...Wordt vervolgd!

2 opmerkingen: