zaterdag 20 april 2013

Geborgen - In Zijn hart

Vandaag al de laatste les van de 
"School van de Heilige Geest."
Deze keer heb ik mijn doek van de 
vorige keer afgeschilderd. 
Daarna een nieuw doek beschilderd. 
Dit is het resultaat van mijn laatste doek.

De afgelopen week zie ik dit beeld telkens voor mij. 
In Zijn hart, dicht bij Hem. 
Intimiteit met Hem en God ontmoeten,
Zijn stem horen, luisteren naar Zijn stem.  
Bij Hem is veiligheid en geborgenheid, 
liefde, 
zoveel liefde. 
Van mijzelf kan ik niets, de Vader leert mij. 
Hij draagt mij overal waar Hij gaat en 
ik mag volgen en gaan. 
Samenwerken met Hem is Zijn verlangen. 
Er is zo'n diep verlangen naar meer van Hem.

Volgende blog laat ik het andere doek zien, 
en schrijf (vertel) ik wat ik heb mogen ontvangen.

4 opmerkingen:

  1. Het beeldt voor mij vooral geborgenheid uit...erg mooi Yvonne!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whowwww wat een prachtig schilderij.
    Bedankt voor het delen.
    Liefs
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi! Ook de woorden bij je schildering. Daar kan ik 'amen' op zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen