zondag 14 april 2013

Mijn juk........


Mijn juk is zacht, 
Mijn last licht. 
Vertrouw op de Here, 
hervind kracht, 
Wie de Here verwachten, 
putten nieuwe kracht. 
Ze varen op als een arend, 
ze zweven op de wind, 
in de Geest. 
Blijf in Mij, 
Ik geef rust.

########

Heerlijk samen wandelen met Hem, 
met Hem samen.

########

Terwijl ik aan het tekenen was zag ik eerst het juk, 
wat soms zo zwaar lijkt. 
Samen met Hem gaan, 
Hij draagt het juk, ik loop met Hem op. 
Hij ging de weg naar het kruis, voor mij de overwinning. 
Alles is uit en in en door Hem.
  
########

De adelaar is zichtbaar in de tekening, 
met Hem mag ik avonturen beleven. 
Met Hem mag ik elke situatie van uit 
een ander gezichtspunt zien. 
Dat is samen wandelen met Hem. 
Rusten in Hem.

1 opmerking:

  1. Reactie van FB, Vaderhart: Hij voert mij naar vredig water.Daar vind ik nieuwe kracht..Psalm 23 : 2 .Wb.vert.HT

    BeantwoordenVerwijderen