vrijdag 6 november 2015

Impressie expressie (2)

Ik ben de dochter van de Allerhoogste 

Dit zijn de woorden die ik kreeg uit Psalm 45 & 46 
Uw koninklijke scepter is een rechtvaardige scepter. 
Louter pracht is de koningsdochter daarbinnen 
van goudbrokaat is haar kleed.
Met deze woorden uit Psalm 45 & 46 
is deze tekening ontstaan.

Mijn hart trilt van blijde woorden, 
Ik draag mijn gedicht een koning voor, 
Uw troon, o God, staat voor altoos en eeuwig. 
God is ons een toevlucht en sterkte, 
ten zeerste een hulp bevonden in benauwdheden. 
Daarom zullen wij niet vrezen, 
al verplaatste zich de aarde 
wankelden de bergen en het hart van de zee. 
Laat bruisen, laat schuimen haar wateren. 
Laat de bergen beven door haar onstuimigheid. sela 

Laat af en weet dat IK God ben = Staak de strijd 
De Here der Heerscharen is met ons.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten