vrijdag 6 november 2015

Impressie Expressie (1)

De Expressie avond tekenen geïnspireerd vanuit de bijbel
 was een rustige avond. 
Een avond tot rust komen. 
Een kleine impressie...
Tekening links = Gen 9:12,13 

En God zei: Dit is het teken van het nieuwe verbond, dat Ik geef tussen Mij en u en alle levende wezens, die bij u zijn, voor alle geslachten. Mijn boog stel Ik in de wolken, opdat die tot een teken zij van hetverbond tussen Mij en de aarde.

Tekening rechts: 
"Ik zie het niet meer zitten..." 
...maar kind van Mij, 
je hoeft niet bang,boos of verdrietig te zijn. 
IK BEN bij je!
Geïnspireerd door Lucas 11:33-36
Geïnspireerd uit Hooglied 2

Zie,de winter is voorbij...
De bloemen vertonen zich op het veld, 
de zangtijd is aangebroken...
De vijgeboom laat zijn vroege vruchten zwellen, 
de wijnstokken in bloei geven geur.
Sta op,kom mijn liefste, mijn schone, 
kom! Mijn duif in de rotskloof, 
in de schuilhoek van de bergwand, 
laat mij uw gedaante zien, 
laat mij uw stem horen... 

1 opmerking: