donderdag 25 februari 2016

Mijn 1e bladzijde

'k Ben zo  dankbaar en zo blij met mijn nieuwe bijbel; de bijschrijfbijbel. Er is meer dan genoeg plaats voor tekenen en journaling. Lekker creatief en genieten... Heerlijk!
Ik ben dan ook goed bezig geweest. 
Mijn 1e bladzijde, de opening.
Welkom in mijn bijbeljournaal. 
Welkom in mijn tuin.
Er is veel te ontdekken in Gods woord en 
mijn leven met Hem. 
Mijn creativiteit met Hem!
Ik heb Psalm 95,96 uitgewerkt.

"k Geniet en zing een nieuw lied voor mijn Heer!

1 Kom, laten wij jubelen voor de HEER,
juichen voor onze rots, onze redding.
2 Laten wij Hem naderen met een loflied,
Hem toejuichen met gezang.
3 De HEER is een machtige God,
een machtige Koning, boven alle goden verheven.
4 Hij houdt in zijn hand de diepten der aarde,
de toppen van de bergen behoren Hem toe,
5 van Hem is de zee, door Hem gemaakt,
en ook het droge, door Zijn handen gevormd.
6 Ga binnen, laten wij buigen in aanbidding,
knielen voor de HEER, onze Maker.
7 Ja, Hij is onze God
...
Luister vandaag naar zijn stem.

1 Zing voor de HEER een nieuwlied,
zing voor de HEER, heel de aarde.
2 Zing voor de HEER, prijs zijn naam,
verkondig van dag tot dag dat Hij ons redt.
3 Maak aan alle volken Zijn majesteit bekend,
aan alle naties Zijn wonderdaden.
4 Groot is de HEER, hem komt alle lof toe,
geducht is hij, meer dan alle goden.
de HEER: Hij heeft de hemelgemaakt.

8 opmerkingen:

  1. Lekker vrolijk! Reactie van Arianne P op FB.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk zeg! Vrolijk idd. Reactie van Karin B op FB.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker kleurig en echt een eigen stijl.Reactie van Constance vdH

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi!....is toch dun papier in een bijbel....kun je daar dan op tekenen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vraag me altijd af of je dan nog je bijbel kan lezen. Reactie van Esther K op FB.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat denk je?Vergroot de bladzijde en je hebt je antwoord.

      Verwijderen
  6. Dat is nou echt iets voor jou Yvonne, mooi gedaan!!Reactie van Hannie D op FB.

    BeantwoordenVerwijderen