zondag 1 januari 2017

Oud of nieuw

Ik heb oud en nieuw in de stilte gevierd,
Muziekje op de achtergrond,
Bijbel op tafe omringd met potloden,
Man lezend in boek van Jezus
Katten om mij heen...
Knallen

Hoe was jouw wisseling?

Een nieuw jaar ligt voor je... 
De beste wensen voor 2017! 
Gelukkig Nieuw jaar! 

Wat is geluk? 
God heeft je geluk voor ogen 
God alleen!

Jeremia 29:11-14 
Mijn plan met jullie staat vast – spreekt de HEER. 
IK heb jullie geluk voor ogen, niet jullie ongeluk: 
IK zal je een hoopvolle toekomst geven. 
Jullie zullen mij aanroepen en tot mij bidden, 
en IK zal naar jullie luisteren.  
Jullie zullen mij zoeken en ook vinden, 
als jullie mij tenminste met hart en ziel zoeken. 
Ik zal me door jullie laten vinden – spreekt de HEER – 
en ik zal in je lot een keer brengen.

Ik wens je Gods zegen!
Een diepere intimiteit met de Here der Heren
Zijn stem meer horen
Een wandel met Hem alleen
Aanbidding die uitreikt naar de hemel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten