zondag 12 november 2017

LIEF Gemeente

III Joh 
Niets verheugt mij meer dan te horen dat 
mijn kinderen de weg van de waarheid volgen. 
Geliefde broeder, 
uw trouw blijkt uit alles wat u voor de broeders doet, 
zelfs al kent u hen niet. 
Ten overstaan van de gemeente hebben zij 
van uw liefde getuigd. 
Wie goeddoet komt uit God voort; 
Vrede zij met u. 
De vrienden hier groeten u. 
Groet elk van de vrienden bij u persoonlijk.

De laatste tijd raakt het mij dat er 
zoveel onrust en scheiding in de gemeentes zijn. 
Aldoende kwam deze tekst n.a.v. deze brief. 

LIEF Gemeente

Terwijl ik zo bezig ben, 
in de stilte, wordt ik er bij bepaald 
de letters op deze manier neer te zetten. 
En als ik dat zo doe, en 
ik kijk, 
zie ik ineens iets. 

Zie jij het ook?

LIEF Gemeente

LIEF God 
God op de 1e plaats 
Het is God en me 
God en me=in samenwerking met Hem
één 
eenheid
eenheid onder elkaar
ł = Jezus
ł e  
 
ð=omgekeerde e
Dit betekent omkeren naar 't kruis=bekeren
Ik kniel neer
Ik met Christus

Gal 2:20 
Met Christus ben ik gekruisigd, en 
toch leef ik, (dat is), 
niet meer mijn ik, 
maar Christus leeft in mij.
  
II Kor.5:17 
Zo is dan wie in Christus is een nieuwe schepping; 
het oude is voorbijgegaan, 
zie, 
het nieuwe is gekomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten