woensdag 15 november 2017

SO ZO Silence

Onlangs heb ik naar Sozo Art gevolgd. 
Ik had een speciale tijd nodig met de Heer. 
Ik heb in mijn atelier een schildering gemaakt.  
Ik wilde de waarheid horen over iets. 
Dit is wat Hij gaf!
Helaas kun je het goud niet goed zien....
Ik  begon met deze achtergrond, 
Hij gaf mij al schilderend deze woorden. 
In etappes van het schilderen. 
Ik zet ze  gewoon tussen de tekst. 

Bedroefd & Verdriet 
Storm en...  
Hij veranderde mijn verdriet in een vreugdedans  
Zijn ogen zijn op mij 
Hij draagt mij door de storm 
Als Hij komt  is er licht 
Als Hij komt ...  
Als Hij komt verschijnen er kleuren 
Het zijn Zijn beloften 
Het zijn Zijn kleuren 
Het zijn Zijn beloften in de regenboog

Hij zal mij niet teleurstellen. 
Hij zal me niet laten vallen. 
Hij is er de hele tijd. 
Er is kracht in het bloed

Als Hij verschijnt, komt Hij met vuur. 
Het is als een fontein. 
Een fontein van liefde. 
De Liefde drijft alle angst weg. 
Het is kostbaar als goud. 
Het bedekt alles. 
Het is als regen. 
Ik moet er in staan. 
om het te voelen. 
Het is als een fontein 
Ik zal het  meemaken 
Waar ik sta is er een explosie van...
Psalm 30:11-14 
U hebt mijn klacht veranderd in een dans, 
mijn rouwkleed weggenomen, mij in vreugde gehuld. 
Mijn ziel zal voor u zingen en niet zwijgen. 
HEER, mijn God, u wil ik eeuwig loven.

Jes. 61:3 
om aan Sions treurenden te schenken 
een kroon op hun hoofd in plaats van stof, 
vreugdeolie in plaats van een rouwgewaad, 
feestkledij in plaats van verslagenheid. 
Meer weten over OVERWINNING IN LOFPRIJS
Derek Prince schrijft er over.
KLIK HIER  om naar de studie te gaan.
KLIK HIER en luister naar dit nummer

13 opmerkingen: