maandag 23 december 2019

Bee The light of the World in NL

 Ik kreeg een kerstlapje bij de quiltbee
om iets voor kerst te kunnen maken.
Een klein cadeautje!
Alsof ik niets te doen heb, haha...

En dan...
Gaat creativiteit stromen
Gods woord spreken
Zie ik dingen
Aaaah! 
Bee komt van quiltbee 
BEE = I AM (IK BEN) 
Bee is zijn in Hem, door Hem, van Hem.
Jezus zei:
IK BEN het Licht van de wereld.

Hij is het Licht van de wereld
Zoon van God
Geboren als een baby
Vluchteling op jonge leeftijd
Opgegroeid tot Timmerman
Weldoener
Mensenvriend
Veroordeeld als onschuldige
Stierf aan het kruis
Stond op uit de dood
Leeft!
Komt terug!
Zo gebeurt het
Van het een komt het ander

Bee the light - Ben het licht 
of the World - Van de wereld
See a light - Zie het licht
Darkness - In de duisternis
Engelen
die 't Licht verkondigen 

IK BEN het licht van de wereld
Betekend
Ik het licht van de wereld
want
Hij is het licht van de wereld 
Joh.8:12 
Ik ben het licht der wereld; 
wie Mij volgt, 
zal nimmer in de duisternis wandelen, maar 
hij zal het licht des levens hebben. 

Jes.9:1 
Het volk dat in donkerheid wandelt, 
ziet een groot licht; 
over hen die wonen in een land 
van diepe duisternis, 
straalt een licht.

Een (mijn) huisje en de kerk
De gemeente
Samenkomen
in Zijn naam

Uitgaan in de wereld 
De grote opdracht 

Math 28 
Mij is gegeven alle macht in de hemel en op aarde. 
Gaat dan heen, 
maakt al de volken tot mijn discipelen en 
doopt hen in de naam de Vader, 
de Zoon en de Heilige Geest en 
leert hen onderhouden al 
wat Ik u bevolen heb. 
En zie, 
Ik ben met u al de dagen 
tot aan de voleinding der wereld.

Gezegende kerst! 

Jesus said:
I AM The Light of the World
Bee the light of the World
Me the light of the World
See a light
when
Darkness
All around
HE is the Light!
Son of God
Jesus Christ
Born as a baby,
Refugee at  young age
Grew up to Carpenter
Benefactor 
Human friend
Sentenced as innocent
Died on a cross
Rose from the dead
Lives!
Returns
The King of Kings
Lord of Lords

3 opmerkingen:

  1. Mooi Yvonne.
    Reactie van Cora G op FB.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk snoepje al niet te weeg brengt!
    Super mooi en smaakvol gemaakt.
    Reactie van Mabel op FB.

    BeantwoordenVerwijderen