woensdag 11 december 2019

Hoe lang nog?

Hoe lang nog?
Hoe lang nog...
Deze woorden kreeg ik, en dit beeld. 
Het raakte mij heel diep. 
Het was een heel bijzonder moment met de Heer. 
Ik heb dit eerst in mijn Art journaal verwerkt.
Uitgewerkt op een vel van 50 x 70
Het licht straalt vanaf de troon...
Reikhalzend uitzien naar Hem!
Wachten...
Ik denk aan mijn vervolgde broers en zussen in de Heer…
Ik bid dat ze zullen volharden 
Ik bid dat wij zullen volharden 
Ik bid dat we de wedloop ten einde brengen... 
Openbaring 6:9-11
En toen Hij het vijfde zegel opende, 
zag ik onder het altaar de zielen van hen, 
die geslacht waren om het woord van God en 
om het getuigenis, dat zij hadden. 

En zij riepen met luider stem en zeiden: 
Tot hoelang, o heilige en waarachtige Heerser, 
oordeelt en wreekt Gij ons bloed niet aan hen, 
die op de aarde wonen? 
En aan elk hunner werd een wit gewaad gegeven, en 
hun werd gezegd, 
dat zij nog een korte tijd moesten rusten, 
totdat ook het getal vol zou zijn 
van hun mede dienstknechten en hun broeders, 
die gedood zouden worden evenals zij. 
NBG

Het is tot zover...
Heb jij nog een aanvulling?
Laat het mij weten,
door een bericht achter te laten.

Wordt vervolgd... 

7 opmerkingen: