zondag 19 januari 2020

Ware aanbidding!

Tijdens de aanbidding gedurende een dienst 
kreeg ik dit beeld. 
Ik zag alleen maar licht en mensen in aanbidding. 
Ze hielden eenparig hun handen omhoog 
om de Koning der Koningen alle eer en hulde te geven. 
Zoals ze eenparig om de troon stonden, 
vormden hun opgeheven handen een kroon. 
Ik heb het  in mijn ART Book uitgewerkt.

 We are His throne
We form the crown
Yet You are Holy
enthroned on the praises

United as ONE
in the Only ONE
Who deserves all the Glory
For He is Holy!!!

Voor eeuwig is Uw heerschappij
Uw troon staat onwankelbaar
Een prachtig lied bezingt dit
KLIK HIER om te luisteren

Ik hef mijn ogen, op naar de bergen
Waar komt mijn hulp vandaan?
Ik hef mijn ogen op naar Uw troon
Daar komt mijn hulp vandaan!

Psalm 22:3 / Psalm 93:2

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooi beeld Yvonne. Prachtig lied ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, sluit ook aan bij komende zondag waarin we t nummer gaan doen van Koning met eer gekroond!!
    Reactie van Regina VB op Fb.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijk wel of je even in de Hemel hebt gekeken tijdens je droom,wat heilig.
    Reactie van Annie D op FB.

    BeantwoordenVerwijderen