woensdag 15 januari 2020

Wat vond je van de preek zondag?

 Ik ben weer eens creatief geweest!
Dit keer gaat het om de preek.
Het woord spreekt
Het woord spreekt aan...

Stel je jezelf die vraag wel eens? 
Praat je wel eens met iemand over de preek?
Wat doe je er mee? 
Hoe spreek je er over? 
Ik heb het op mijn manier in mijn ART Journal uitgewerkt.

Deze zondag werden er even een paar vragen gesteld. 
Best wel eens goed om te overdenken en te spiegelen, 
waar je staat, 
waar je zit en 
waar je wandelt.

Wie heeft impact op je leven?
Wat heeft impact op je leven?
Hoe kan ik over invloed praten,en er (niet) naar leven?

Psalm 1
Welzalig de man die niet wandelt
in de raad der goddelozen,
die niet staat op de weg der zondaars,
noch zit in de kring der spotters;
maar aan des Heren wet zijn welgevallen heeft,
en diens wet overpeinst bij dag en bij nacht.

Uit de Passion vertaald :
Hun plezier en passie blijven trouw aan het Woord van 
"Ik Ben"
dag en nacht mediteren in zijn ware openbaring van licht. 

Jezus had impact in de levens om hem heen. 
Hij is mijn voorbeeld, 
altijd geweest en Hem alleen wil ik volgen. 
Daarnaast hebben getuigen invloed. 
Ik denk b.v. aan Billy Graham, Reinhard Bonnke.

Ik ben benieuwd naar jouw reactie!

1 opmerking:

  1. Ha Yvonne, ik maak meestal aantekeningen die ik thuis nalees en verder uitwerk. Soms gebruik ik ze voor een blogje :)

    BeantwoordenVerwijderen