maandag 7 maart 2022

In t begin was God

Bijbeljournal van Johannes 1
Het Noorderlicht dat schijnt in de duisternis
Hoe kun je de schoonheid van God uitbeelden?
Hoe kun je Zijn majesteit laten zien?

Uit Johannes 1
In het begin was het Woord,
het Woord was bij God en 
het Woord was God. 
&
Het was in het begin bij God. 
Alles is erdoor ontstaan, 
zonder het Woord is 
niets ontstaan van wat bestaat. 

In het Woord was leven en 
het leven was het licht voor de mensen. 

Het licht schijnt in de duisternis en 
de duisternis heeft het 
niet in haar macht gekregen.
Dit is mijn 1e Bijbelgedeelte dat ik las
tijdens mijn bekeringsperiode.

 

Het was een puzzel voor mij,
Ik begreep er niet zoveel van.

 

Een openbaring over de Here Jezus
wie Hij is
wie God is

1 opmerking:

  1. Ik denk met creativiteit vd Schepper aan jou persoonlijk gegeven maar ook de natuur laat iets van Zijn schoonheid zien.
    ❤🙌
    Reactie van Lisa op Fb

    BeantwoordenVerwijderen