donderdag 13 december 2012

Liefde van de Vader voor Zijn kind....

Dit is wat er in mijn gedachten kwam en 
wat ik heb uitgewerkt.
Wat leeft er in mijn hart? 
Waar gaat mijn verlangen naar uit?

Creatieve aanbidding in het Vaderhuis......



Ik verlang naar Zijn liefde.
Ik verlang naar meer van Hem
Heer verander mij....
mijn binnenste.
Heer, Leer mij Uw weg,
ik verlang,
ik dorst naar U.
Ik verlang naar die diepe vrede,
Ik verlang naar die diepe vreugde,
Ik verlang naar die diepe blijdschap,
Uw blijdschap.
Uw vreugde,
Uw vrede.
Meer van U,
minder van mij
minder van mijn (ikkie).

Schep, o God,
een zuiver hart in mij,
en vernieuw in mijn binnenste
een vaste geest;
Geef mij de vreugde van vroeger,
die eerste liefde,
de kracht van een sterke geest.
Leer mij,HERE, Uw weg,   
dat ik in Uw waarheid wandel.
Ik verlang alleen naar U.



Uit Ps.51:12,14 / Ps.86:11 /Gal.5:22

7 opmerkingen:

  1. Mooi, Yvonne, ik wordt gewoon meegetrokken in dit verlangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reactie van FB: Yvonne, het is zo mooi om te zien dat alles wat je getekend hebt is zo juist vanuit een verlangen van de Vader voor ons allen! Alles is er bij Hem te vinden. CK

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hey daar yvonne,

    goed om te zien dat de inspiratie bron bij jouw nooit leeg raakt bemoedigt mij enorm. ik verheug me erop om samen bezig te zijn het lijkt mij heerlijk ontspannend.

    Ik vindt het een hele mooie stuk en hoop dat tie ook in de verf gezet wordt.

    gr nolayca.

    BeantwoordenVerwijderen